Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Minibini so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S Spletno trgovino Minibini (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Minibini d.o.o. (v nadaljevanju »prodajalec«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Za nakup ali uporabo izdelkov iz spletne trgovine Minibini.si morate biti
starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s spodaj navedenimi splošnimi
pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let
OSTALI SPLOŠNI POGOJI:
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- g) način plačila in dostave,
- h) časovno veljavnost ponudbe,
- i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Artikli
ponujeni preko spletne trgovine Minibini.si so del ponudbe podjetja Minibini
d.o.o.. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo
davek na dodano vrednost (DDV) in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Občasno
cene nihajo glede na aktualne promocije in akcije.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
- po povzetju ob dostavi
- preko Paypal sistema
Ponudnik
kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako
odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku
ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu
(Moj račun).
Cene
Cene
vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV), saj je podjetje Minibini d.o.o.
davčni zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene
veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj
navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko
ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu
"Naročilo potrjeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji
fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina...) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?
Promocijska
koda je alfanumerični niz znakov, ki se jo kot prijavljen uporabnik vnese na
strani "Košarica" pod opcijo "Želim uporabiti kodo kupona".
Po kliku na omenjeno opcijo se uporabniku odpre polje "Vpišite kodo
kupona", kamor vnese alfanumerični niz znakov. Za tem se s klikom na
"Uporabite kupon" v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana
ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.
Postopek nakupa (statusi naročila)
1. Naročilo
sprejeto/ V obdelavi
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo
v obdelavi. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo
preko elektronske pošte na naslov info@Minibini.si z jasnim naslovom sporočila
"Odstop od naročila" in številko naročila navedeno v elektronski
pošti.
2. Naročilo
potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik
naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi
oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali
zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko
številko. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih
podatkih v zvezi z dobavo blaga. V slučaju, da je dobavna doba daljša kot 5
delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, kateri
bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva,
ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca bodisi dobavil ali pa celotno
naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi
nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik
nima na zalogi v lastnem skladišču. Za izdelke po naročilu si pridržujemo
pravico dobave v 45 dneh od prejetega naročila. Realno blago po naročilu
dostavimo v roku 1- 7 dni od prejetega plačila.
3. Predano
v dostavo
Ponudnik je blago pripravil in ga predal dostavni službi ter o tem po
elektronski pošti obvestil kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu
sporoči dostavno službo in predviden datum dostave.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri prodaji
blaga po pošti ima potrošnik po Zakonu o varstvu potrošnikov (43. člen)
pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-poštni
naslov info@Minibini.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti
prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe
(od odstopa od nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano (neuporabljeno), v nespremenjeni
količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno,
izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv
potrošnik. Ustekleničeni izdelki se smatrajo kot potrošni material, zato je
vračilo blaga onemogočeno, razen v primeru, ko je steklenica v še neodprtem
stanju (z isto količino) in embalaža nepoškodovana.
Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva
upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek),
vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni
od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na
transakcijski račun (bančni račun, TRR) kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe (14 dni od
prevzema blaga) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Reklamacija (Vračilo blaga)
Kupec lahko
blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno
obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi
ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo
za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za
uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva
zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da izpolni zahtevek za vračilo blaga
na spletni strani www.Minibini.si oz. ( https://trgovina.minibini.si/index.php?route=account/return/add)
. Kupec bo v najkrajšem možnem času po elektronski pošti ali po telefonu
obveščen o nadaljnih korakih za vračilo blaga. Celoten postopek vračila bo
voden in evidentiran elektronsko preko elektronske pošte z aktivno
posodobljenimi statusi postopka vračila.
Dostava
Ponudnik bo
blago dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje
najkasneje naslednji delovni dan po naročilu. Čas dostave je odvisen od
pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva. Za
personalizirane izdelke si pridružujemo pravico za izdelavo/dodelavo 5 delovnih
dni od plačanega naročila...vendar v skladu z politiko dobre prakse izdelke
odpošljemo- če je le mogoče že nasledni delovni dan.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik
pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo
izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene
naročila.
Strošek dostave je fiksen in vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in
priprave.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se
zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za
nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri
registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon,
primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum
registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Sistem spletne trgovine Minibini.si
ne hrani bančnih podatkov kupca. Način plačila Paypal poteka preko vmesnika
Paypal, kjer komunikacija med kupcem in plačilnim posrednikom poteka v
varovanem načinu in ni vezana na sistem Minibini.si.
Ponudnik bo zgoraj navedene osebne podatke uporabil izključno za potrebe
izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in
ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako,
da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno
programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo
z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu
uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja
oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo,
so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov.
Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine,
pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj
oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne
nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in
ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in
drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in
za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v
oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in
zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana
mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša
na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se
po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki
so objavljeni na spletnih straneh, kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov,
rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti
podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o
spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.
Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne
neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne
odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki
izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je
potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo
lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna
napaka (46. člen Obligacijskega zakonika). Kot očitno napako se opredeli
bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po
namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi
potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na
kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@Minibini.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Zloraba in neupravičena uporaba uradnih oznak NMP Slovenija
Vsakršna
zloraba uporabe logotipa NMP (Nujna medicinska pomoč), bo ustrezno obranavana
in prijavljena. Za vso nastalo škodo in neupravičeno uporabo uradnih oznak NMP
odgovarja izključno kupec/naročnik izdelkov.
Želimo vam čim boljšo uporabniško izkušnjo!
Ekipa Minibini