Informacije o dostavi
Strošek dostave
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila. Vključuje stroške dostave ter stroške pakiranja in priprave.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik
pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo
izpolnil bolj učinkovito.
Časi in načini dostave
Spletna
trgovina Minibini sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od
ponedeljka do petka bodo procesirana še isti dan. V primeru, da se za način
plačila izbere nakazilo na bančni račun (plačilo po predračunu na TRR), bodo
naročila odposlana po prejemu plačila. Za personalizirane izdelke si
pridržujemo čas za izdelavo/dodelavo do 7 delovnih dni, od prejetega plačila...
vendar v skladu z politiko dobre prakse izdelke odpošljemo- če je le mogoče že
nasledni delovni dan.
V primeru, da naročenih izdelkov ni na zalogi, vas bomo o novem dobavnem roku
obvestili preko posredovanih kontaktnih podatkov, torej bodisi e-pošte ali
preko telefona.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje
pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj
učinkovito. Dostava je omejena na ozemlje RS. Običajno je po odposlani pošiljki
rok dostave od enega do dveh dni, razen med vikendi in prazniki. Za morebitne
zamude pri dostavi blaga ne prevzemamo odgovornosti, saj je Pošta Slovenija
dolžna storitev dostave izvršiti v navedenih rokih.
Naročnik je lahko prejemnik ali pa kot prejemnika izbere drugi naslov za
dostavo. V kolikor izberete način plačila z nakazilom na transakcijski račun
(preko banke) ali s plačilnim sistemom Paypal, stroška odkupnine ni in je lahko
prejemnik brezskrben glede samega postopka prevzema blaga. V primeru posebnega
dogovora, da se pošiljka prevzame z odkopnino, je potrebno upoštevati, da si
Pošta Slovenije samodejno obračuna strošek odkupnine, kateri predstavlja znesek
cca. 1€.
Dostava na lokacije podjetij se smatra izvršena, če naročeno blago prevzame
oseba zadolžena za prevzem pošiljk. V kolikor dostava ni uspešna oziroma je
prejemnik v času dostave odsoten, lahko naročeno blago prevzamete na vaši
lokalni enoti Pošte Slovenije.
Izvršena dostava
Spletni sistem Minibini bo kupca obvestil o odposlani pošiljki po elektronski pošti ( Osvežitev naročila: PREDANO V DOSTAVO), za katerega se smatra, da je pošiljka na poti k prejemniku in naročilo zaključeno.
Kupec lahko
kadarkoli kontaktira prodajalca o informacijah glede poteka naročila in časov
dostave. Dostava se smatra za izvršeno, ko prejemnik oz. odgovorna oseba na
naslovu prejemnika prevzame blago.
Ponudnik se bo po najboljših močeh potrudil, da bo blago dostavljeno v zgoraj
navedenih rokih. V spodaj navedenih primerih, ko dostava ni izvršena, se jo
smatra za izvršeno, če:
- prejemnik ne želi sprejeti blaga,
- naslov in ostali podatki o prejemniku niso pravilni,
- višja sila, ki ponudniku preprečuje, da izvede naročilo. O slednjem bo kupec pravočasno obveščen.
Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več dodatnih stroškov.